Lund-Ideon Rotaryklubb har nöjet att åter igen bjuda in till årets Lundaspex.
I år har vi glädjen att beskåda ett av de klassiska spexen – exakt vilket det blir meddelas lite längre fram. Men det blir garanterat spexigt!
Detta Lundaspex av högsta klass spelas upp för oss torsdagen den 23 november 2023 på
AF-Borgen, Stora salen, Sandgatan 2 i Lund.
Bäst av allt; av varje biljett som säljs går överskottet oavkortat till Rotarys hjälpverksamhet.
Innan föreställningen ses vi i AF:s källarlokal från kl 18.00 där vi avnjuter dryck och en bit handmat i trevligt sällskap.
Föreställningen börjar kl 19.30, kom i god tid!
Det är givetvis inte så att man måste vara rotarian, utan bjud gärna med vänner och bekanta. Även andra organisationer är välkomna att deltaga i höstens stora novemberspex.
Priset per biljett är för privatperson 300:- och för företag 500:-. Företagsbiljett ger prioriterad sittplats närmast scenen. I övrigt fri sittning.

• Vid beställning är vi tacksamma om Ni anger:
    • Hur många privatbiljetter Ni vill ha, eller alternativt
    • Hur många företagsbiljetter Ni vill ha
    • Antal mingelbiljetter med vin/öl och handmat för en kostnad om 125 kr
    • Ange namn respektive företagsnamn och adress dit biljetterna skall skickas
·       Inbetalning skall vara BG 666-4981 tillhanda senast den 16 november.

Anmälning sker till steingrimurj@gmail.com senast den 14 november och är bindande.
Väl mött på AF-borgen i Lund
Steingrimur Jonsson                        Jesper Åkesson                        Lars Bjurström
Lund-Ideon Rotaryklubb