Torsdagen den 14/12 hölls årets sista sammankomst på AF / Tegel Bar. Som vanligt i form av julfest med sedvanligt årsmöte. Det senare avklarades raskt och därefter njöt vi av luciasånger framförda av elever från stadens eget Lars-Erik Larsson Gymnasie. Fantastisk skönsång och trevliga stycken / arrangemang! Efter underhållningen bänkade vi oss till en gemensam måltid som avnjöts under mycket trevliga former. God mat, goda vänner och god dryck, vad kan man mer önska sig en kväll som denna? Jo, ett vinlotteri såklart! Lotteriet ifråga finansierade kvällens underhållning, och överskottet går sedan rakt in i klubbkassan, där det kan användas till bra saker. Lyckliga vinnare denna kväll blev Birgitta Hovelius, Ingegerd Dalfelt samt Agneta Sveningsson. Samtliga deltagares tack för ett mycket trevligt arrangemang framföres härmed till klubbmästarna Karin och Kerstin (samt Kerstins stand-in under kvällen, Christina).

Väl mött igen den 18/1 på The More / Restaurang Matrummet, då vi får veta allt om Livsmedelsakademien.

God Jul och Gott Nytt År!